familjenhenemo

2012-05-26
19:14:50

Heja Loreen!!

Godkväll!!

Fler än vi som laddar inför Mello ikväll!? Har ätit två av de tre rätterna nu. Vi började med en Toast Skagen.


Sedan blev det grillad fläskfilé, pommes, beasås, sallad och grillad halloumi. Såå gott!! Ska snart avsluta med svenska jordgubbar och vaniljglass.



Rosévin är sommar för mig

På förmiddagen cyklade Maja och Emil iväg en sväng och kom hem med en bukett liljekonvaljer till mig till Mors dag imorgon. Sååå sött av dem! Jag älskar liljekonvaljer och de har doftat hela dagen i huset. Nu fick de följa med ut och pryda matbordet när vi åt.


Nu ska vi äta jordgubbarna och lägga Lisa i god tid innan klockan 21!! Jag tror Loreen kommer att gå långt ikväll! Kanske seger (hoppas!!!), men åtminstone topp 5-placering!!

Imorgon far vi iväg tidigt och hejar på Emil som ska spela två fotbollsmatcher!!


Ha en trevlig lördagkväll och håll tummarna för Loreen och Sverige ikväll!! Heja heja!!

Kram på er!!
Kommentar:
2012-05-27 @ 00:30:53
#1: Fnulan

Ja jag sitter här och tjuter av lycka för vår vinst....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: