familjenhenemo

2013-11-29
19:24:22

Pizza istället för julbord

God kväll!!

Hoppas er vecka varit bra och att helgen blir detsamma!! Jag vaknade med halsont så istället för kommunens årliga julfest fick det bli pizza i mysbyxor hemma i soffan. Inte fy skam det heller!!




Idag kom jag hem till ett fint och adventspyntat hem. Stefan (som är pappaledig fredagar) och Lisa hade gjort så fint med ljusstakar, adventsstjärnor i fönstren och Lisa fick smycka adventsljusstaken med mossa och tomtar.

Som en skänk från ovan kom det halstabletter från Smartson med posten idag. Så nu sitter jag och njuter av allt det vackra, kraprar halstabletter (läs provar) och dricker te.



Nya smaker från Fischerman's Friend

Imorgon hoppas jag hela familjen är på benen för då bär det av till Stockholm på div aktiviteter. Bl a det vi bokade om för några veckor sedan.

Kram så hörs vi imorgon!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: