familjenhenemo

2014-01-30
13:01:40

Favoritspel

Hej!!

Idag var både tjejerna mycket piggare! Lisa har dock febern kvar och det halsonda har övergått till hosta. Hon är i alla fall leksugen och det är ett gott tecken!! Vi har både pusslat och spelat spel! Bamse och Tjuvstaden är favoriten just nu!!


Jag fick en godis!!

Nu har vi precis ätit lunch, pytt i panna var sjuklingen sugen på. Det är lätt att plocka i sig!

Bäst att blåsa så man inte bränner sig!!

Nu ska vi sova en stund på maten! Efter det ville Lisa baka. Jag sa att hon fick bestämma vad. Hon tänkte en låååång stund innan hon sken upp som solen och sa "-Nu vet jag mamma!! Ostbollar vill jag baka!!". Hmmmmm, hur vi ska få till det måste jag nog verkligen sova på.....

Kram!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: