familjenhenemo

2014-07-24
13:37:55

Göteborg

Hej!!

Igår (läs inatt) kom vi hem efter en underbar vistelse i Göteborg!! Har varit fullt upp så jag har inte hunnit blogga! Vädret har vi inte heller behövt klaga på. Dock tycker jag att över 25 grader är i varmaste laget om man ska gå på nöjesfält!! Vi bodde på Gothia Towers som ligger precis vid Liseberg. Självskrivet är då deras omtalade räksmörgås, King size.


Här kommer lite bilder från Liseberg.





Mycket karusellåkande blev det!! Jag och Lisa åkte mest ihop och Stefan åkte med Maja och Emil. De testade även den nya Helix flera gånger. Den var värd att vänta på (kö på ca 1 timme och 15 min - varje gång!!!!)!!

Lisa och jag lekte i Kaninlandet. Många kramar blev det!!


Åkte även Lisebergshjulet. I bakgrunden skymtar vårt hotell.


Igår avslutade vi med lite bad i havet vid Askim. Barnen plockade massa snäckor som de tvättar rent idag.




Idag har vi sovit ut, storhandlat vid Maxi och tvättmaskinen går för fullt! På eftermiddagen blir det bad i poolen här hemma! Borta bra men hemma bäst!!

Kram!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: