familjenhenemo

2014-05-26
19:12:58

En bra start på veckan!!!

God kväll!!

Hoppas er vecka börjat bra?! Kortvecka är det ju. Jag jobbar bara 2 1/2 dag!! Dock är det en mycket hektisk period på jobbet nu med alla betyg, paragrafer som ska skrivas in och statistik som ska göras!

Började denna dagen med att duscha i min nya duschkräm från Neutral. Bra för känslig hud och helt parfymfri!! Tycker om parfymfria duschkrämer när jag smörjer in mig med parfymerad salva efteråt eller vice versa! Vill inte gärna blanda för många olika dofter!! Denna rekommenderar jag varmt!! Även bra till små barn, så jag delar min med Lisa!!


Idag kom en överraskning på mailen!! En VIP-inbjudan för hela familjen till Gröna Lund nu på lördag!! Barnen jublade av glädje då det blev så kort tid där förra helgen!! 
Emil är ibland lite känslig om det snurrar för mycket. Undrar om dessa åksjuketabletter skulle hjälpa?! Ingefära är ju bra mot det mesta!! Ska packa ner dem i min "sommarnecessär" ihop med alla andra "bra att ha"-saker! Skulle behöva en handväska i storlek med en resväska!! Är ni också så?!


Imorgon ska jag ut och äta med gamla arbetskamrater på kvällen!! Ska försöka titta in här en sväng!

Kram!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: