familjenhenemo

2014-10-30
10:29:00

Favorit i repris

God morgon!
 
Vilken fin dag det ser ut att bli idag! Kall, men solig! Idag ska vi äta lunch tillsammans hela familjen, så Lisa får gå hem lite tidigare från dagis och mysa med pappa på eftermiddagen. Skönt för henne att också få lite höstlovskänsla!!
 

Imorgon är det Halloween! Firar ni det med att "spöka ut" er? Hemma hos oss blir det lugnt (tror jag). Maja ska gå på en spökvandring i biblioteket och sen vidare till ett Halloweendisco, men det blir inte så sent för hennes del. Lördag morgon ska hon och jag upp tidigt, äta frukost, packa det sista och hoppa på tåget till Stockholm för en myshelg bara vi två. Blir en favorit i repris för min del också kan jag avslöja!!
 
Ha en fin torsdag!!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: