familjenhenemo

2015-04-01
16:58:48

Första april

Hej!!

Första april idag! Nån som blivit lurad än? Jag har än så länge klarat mig. Såg ett par nya fina produkter som vi kan förvänta oss i butik inom ett par dagar.....eller?

Vad tror ni om denna då? Lindor med brysselkål?


Två nya favoriter till fredagsmyset kanske?

Igår kväll hade Emils innebandylag träningsmatch mot tjejer födda 01. Kul att det ordnas lite extra matcher nu innan cupen så de får spela ihop sig lite extra!


Vinnare!!! P02/03 vann med 9-3 över tjejerna.

Dags för lite mat och påskpyntning! Sen ska jag ta hand om min sjukling också! Maja har varit hemma från skolan hela veckan med fruktansvärd halssmärta! Skruttan! Blir det inte bättre till imorgon bär det av till vårdcentralen.

Titta in lite senare ska ni få ett bra shoppingerbjudande!

Kram så länge!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: