familjenhenemo

2015-07-08
19:34:00

Kväll i TV-soffan

God kväll!
 
Har precis avslutat en buffémiddag (läs rester från frysen). Var välbehövligt då det inte går att få in en burk till i frysen! Men nu är det dags för mission "Tömma frys innan jag köper på mig mer mat"! Får se hur det går.....
 
Fick mig ett gott skratt när jag såg denna texten på Instagram! Som sagt...... då behöver man inte sörja över det!!
Ikväll blir det en TV-kväll i soffan Tänkte titta på de avsnitt av Morden i Midsomer vi missat! Är inte det en riktig sommarserie?! Egentligen ganska långtråkig och det är ofta jag inte helt förstår sambanden i upplösningen.....men ett måste sommartid! 
 
Imorgon så ska jag, Stefan, Lisa, Emil och hans kompis åka till Busfabriken. Emil sover för övrigt över hos honom inatt så vi får väl se hur pigga de är.....i tält dessutom! Vi tänkte även passa på att titta på ny soffa på Mio möbler. Har lite renoveringsplaner för vardagsrummet i höst!
 
Nu ska jag natta Lisa så jag får slå igång mitt Morden i Midsomer-marathon!!
 
Kram!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: