familjenhenemo

2014-09-27
14:53:47

What a feeling!!!

Hej på er!!

Förlåt min frånvaro under veckan! Mycket på jobbet och mycket hemma!! 

Igår slutade vi lite tidigare och for till Stockholm! Denna resa skulle gjorts redan i våras, men Lisa var krasslig så vi sköt på det. När jag fyllde år i februari fick jag nämligen biljetter till Flashdance.  Vi började med att äta på här 


Det var väl ingen höjdare tyckte varken Stefan eller jag. Fruktansvärt (!!) dålig kundservice var det också!! Men den stora höjdpunkten var musikalen!!! WOW säger jag!! Den måste ni se!! Älskar ju filmen och hade väl tänkt att den lyckas de ju aldrig bräcka, men det gjorde de......med hästlängder!!! Man satt trollbunden från första sekund!! Otroligt duktiga artister, dansare, skådespelare och orkester (musiken spelades live!!!)!


Ni får nöja er med denna klassiska bild då bild och ljudupptagning var förbjuden!

Nu ska jag och Lisa gå ut i svampskogen.

Kram på en stund!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: