familjenhenemo

2014-02-26
10:57:00

Separationsångest

Hej på er!
 
Usch jag skäms vad dålig jag har varit att skriva..... Dagarna bara rullar på och sjukdomarna bara håller i sig! Nu är det Stefans tur att ha åkt på världens dunderförkylning!! Men vi är glada att vi klarade oss från Lisas magsjuka!!
 
Igår bokade vi in Maja på en veckas dansläger i sommar på Stadium Sports Camp i Norrköping. Hon åker söndagen vecka 26 och kommer hem lördag vecka 27! Skruttan, hur ska hon jag klara sig mig!! Börjar redan känns separationsångest!! Men hon lääääängtar! Flera av hennes kompisar ska åka på olika sporter bl.a dans och basket. Kommer att bli ett minne för livet!
 

Som ni vet så sökte Maja in till Katrineholms musikklasser för några veckor sedan och har nu fått beskedet att hon kommit in! Hon är sååå glad för detta och ser fram emot hösten med spänning!! Hon har redan planerat in att hon ska välja dans i ensembeln.
 
Får se om jag hinner titta in nåt mer idag. Ikväll ska nämligen Emil och jag åka på KIBs innebandymatch mot Södertälje (Herrarnas A-lag) där Emil ska hjälpa till med diverse saker. Kom gärna och heja fram vårt duktiga A-lag!
 
 
Kram på er!!
 
Kommentar:
2014-02-26 @ 18:26:33
#1: Lena

Grattis till Maja :) Kul att hon kom in. Jag lovar...hon kommer att klara sig galant på lägret.....Hon är ju STOR nu :) Värst blir det som sagt för dig men det fixar du också :) Kramiz från svärmor <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: