familjenhenemo

2015-03-28
07:10:00

Loppi och Bingolotter

God morgon!
 
Idag är vi (jag och Lisa) uppe tidigt. Hon somnade tidigt igår och då vaknar hon så klart före tuppen också. Stefan, jag, Lisa, Maja och hennes pojkvän åkte till konstgräset efter jobb och skola för att titta på fotboll. Värmbol skulle ha träningsmatch mot KAIK. Vinst med 7-0 blev det!! Efter det var vi hungriga och skulle köpa pizza. Dock ville Lisa hellre äta risgrynsgröt. På vägen hem somnade Lisa i bilen och blev utan mat, som hon tar igen i sängen nu.

Måste visa er senaste paketet från Loppi som kom i veckan.

Den innehöll allt från te och riskakor från Friggs till trosor från Pierre Robert! Även dessa nya favoriter som jag redan testat!
Parfym och mascara från Yves Rocher.
 
Moment de Bonheur har en lätt, frisk och fruktig ton. Jättefräsch och vårig doft! Mascaran Elixir Volume Mascara ger både oemotståndliga och långa fransar samtidigt som den ger fransarna näring och reparerar dem! Resultatet håller hela dagen och "hänger inte ner sig" som en del mascaror gör. Båda produkterna finns alltså att köpa hos Yves Rocher
 
Nu är det dags att väcka de andra för frukost. Emil sover hos en kompis så honom får jag hämta upp på vägen. Han och jag ska nämligen sitta på ICA Specceritjänst och sälja Bingolotter för Värmbol idag.
 
Hörs lite senare!!
Ha en fin lördag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: